Ace Hood – Practice Lyrics

[Verse] Living in glory, living notorious Eat a little fish, a little chicken, go gym, nigga living like warrior Feeling like Morpheus, I gotta make a nigga forfeit his That’s, very unfortunate, I take a beat and make a feast of it I’m unleashed and shit, reminiscing while the reefer lit You see what happen...

Damian Marley Wins Best Reggae Act MOBO Award

Gong beat out stiff competition from the likes of Chronixx, Popcaan, Alkaline, and Aidonia, who have all had a great year in reggae/dancehall. A day after getting a Grammy nomination for his new album Stony Hill for Best Reggae Album, Damian “Jr Gong” Marley picked up another prestigious award at Wednesday night’s awards show for...

“How” Vybz Kartel Roast Popcaan In New Song: Listen

In one of his recent songs, Kartel accused the Unruly Boss of stealing some of his styles and now on this new Dunwell Productions-produced single, he calls him bad mind. In the lyrics, Kartel is saying that Popcaan badmind (envy) him for the things he achieved and then always talk about how much he rates...

Listen Popcaan New Conscious Single “Family”

Tweet Share Popcaan drop a conscious new single titled “Family,” produced by Delly Ranx & PMGJA. Popcaan has a chance to create history this month by winning a third straight MOBO Award for Best Reggae Act in the UK. The Unruly Boss deejay won the award for the past two years, but this year he...

Ace Hood – 2 Fux

Beast ( Renegade, renegade, renegade ) Uh, I wake up every morning, thank God, then I gotta get to it I never had a role model, money was the only influence While they was talkin’ ’bout it in the city I was really out doin’ it Hundred bands I was 19 and the man, I...

Watsky – London Eclipse Lyrics

Come, the moon is over the sun We’ll use the shadows to run No one can stop us from leaving Come, the moon is over the sun We’ll use the shadows to run No one can stop us from leaving Breathing’s boring What a stupid task it’s Only 8 a.m. this train’s a moving casket...

P Money – Keepin’ It Real

[Verse 1: P Money] I just wanna make music Hit the studio, create music My fans purchase, download and play music Seek melody, metaphor and rave music That chill on the sofa and play music Don’t want a beat, just wanna play music Who am I kidding? I’ll beat when I play music and If...

P Money – Keepin’ It Real Lyrics

[Verse 1: P Money] I just wanna make music Hit the studio, create music My fans purchase, download and play music Seek melody, metaphor and rave music That chill on the sofa and play music Don’t want a beat, just wanna play music Who am I kidding? I’ll beat when I play music and If...

Smoke Dawg & Skepta – Overseas

[Intro: Smoke Dawg] You know I’m fuckin’ tired of all these pussies I’m a gang nigga Breezy M-M-Murda [Hook: Skepta (SmokeDawg)] Nigga where’s my money, where’s my piece? You know I’m flying overseas They see the diamonds and they freeze Yeah, ten gunshots and then we leave (Buck, buck, buck, buck, buck, buck) I’m overseas...

Chris Brown – Section One Hundred Billion

[Verse 1: HoodyBaby] I don’t know how to do this shit I wake up and just do this shit HoodyBaby, I’m too legit I’m the Boss, I made Hugo quit I pull up in a 2 door whip Make you go sick Flip a brick, kick a brick That judo shit My niggas is serious...

Kano – Dun Know The Myspace Lyrics

It’s K-A, check, check, check it out [Verse 1] Listen, yeah, yeah, you dun know the Myspace I’m a vet MC niggas can’t violate I’m two albums deep already And how ever many singles under my name Yeah, yeah, you dun know the my K Fire for no reason, I’m nice Can’t stop me like...

Smoke Dawg – Overseas (feat. Skepta) letras

[Intro: Smoke Dawg] You know I’m fuckin’ tired of all these pussies I’m a gang nigga Breezy M-M-Murda [Hook: Skepta (SmokeDawg)] Nigga where’s my money, where’s my piece? You know I’m flying overseas They see the diamonds and they freeze Yeah, ten gunshots and then we leave (Buck, buck, buck, buck, buck, buck) I’m overseas...

Róże Europy – Kolor letras

Dla kogo jest dziś miłość Nie wiadomo Przede wszystkim dla ciebie Może i mi przyda się nie brzmi złowrogo Spaceruję wyboistą stroną często nie z tobą Porywcze słowa kosztują nas zbyt drogo Jest ich zdecydowanie za dużo Wszędzie i obok A przecież miłość ma jeden kolor I chociaż Są dni w tygodniu nie tego nam...