One Direction – Alive lyrics

(Liam) My mother told me I should go and get some therapy I asked the doctor can you find out what is wrong with me I don’t know why I wanna be with every girl I meet I can’t control it Yeah, I know it’s taking over me Zayn I’m going crazy Can’t contain it...

Pierce The Veil – King For A Day lyrics

[Verse 1] Vic: Dare me to jump off of this Jersey bridge, Kellin: I bet you never had a Friday night like this. Vic: Keep it up keep, it up let’s raise our hands, Kellin: I take a look up in the sky and I see red. Vic: Red for the cancer, red for the...

Maroon 5 – Sugar lyrics

[Verse 1] I’m hurting baby, I’m broken down I need your loving, loving I need it now When I’m without you, I’m something weak You got me begging, begging I’m on my knees [Pre-Chorus] I don’t wanna be needing your love I just wanna be deep in your love And it’s killing me when you’re...

OneRepublic – Heaven

[Verse 1] When the room don’t like us I’ll be at your table Yeah I’ll be sitting next to you And when the world ain’t righteous It’s raining Cain and Abels I’ll be trying to dance with you Oh everybody feels alive So just one more time before the morning comes Oh everybody feels alive...

Russ – Overdue Lyrics

[Hook] I feel like this is long overdue You know me and I’ve known you too This liquor got me talking truth You got it, yeah I feel like this is long overdue You know me and I’ve known you too This liquor got me talking truth You got it, yeah [Verse 1] Stop playing...

Dan Bull – MAFIA III Lyrics

[Verse 1 : Dan Bull] Brother While you were here playing beer pong I was dealing with the viet cong Me and my familia, we are strong A real bond So string along, I’m gonna sing a song Now bring it on Who are you? Hey, hey, who are you? Clay I’m just a boy...

Lin-Manuel Miranda – My Shot Lyrics

[Lin-Manuel Miranda] I am not throwing away my shot I am not throwing away my shot My name is Lin-Manuel I am hosting SNL And I am not throwing away my shot Now I’m gonna go for broke and do it all tonight Take a swing Pass the baton Give me the ball tonight I...

Migos – Money Counter Lyrics

[Verse 1: Quavo] I just hit a juug on the money counter I’m swimmin’ in the money I think I’m drownin’ I drink out a lean fountain in the migos mansion I got Molly I got white, I got Marilyn Manson Walk inside the trap and see a trash bag I don’t throw it away...

To God be the glory

Solo: To God be the glory (4xs) Chorus: To God be the glory (4xs) Solo & Chorus: For the things He’s done (3xs) Chorus: To God be the glory (4xs) Solo & Chorus: For the things He’s done (3xs) Chorus: To God be the glory (4xs) Chorus: For the things He’s done (3xs) Chorus: To...

R3hab – Icarus

[Verse 1] All my dreams are just some fragile things That people wish and I don’t think they’ll care in my wake ‘Cause I’ve been falling for days To the sea, to the sea, yeah Tried to breathe but I’ve been drowning in waves Of jealously and anyone could see that I’m lost Through the...

Going Deeper – Closer

Hey there, unfortunately we don’t have the lyrics of this song named “Going Deeper – Closer” yet. We do try our best to have all the lyrics you want, but sometimes the lyrics are just not submited to us yet. Do you have the lyrics? Why not submit them! If you have the lyrics for...

Eric Bellinger – Mola

Tonight your body is a stripper Let me perform all you say Jump out of school for the money and the fame Fuck it, Im getting paid When the man say its money outside (Hallelujah!) Tonight we gonna se some rain Tonight your body is a stripper Let me perform all you say Hallelujah! This...

Turbotronic – Borumdal

넌 나의 보름달 둥근 보름달 My Heart Is Beating Just Like A Drum 너만 바라보는 날 비춰주는 예쁜 달 You’re The One From Heaven Above You And Me Together My Oh My 보름달 And You’re My Only Lover My Oh My 보름달 Our Love will Lasts Forever My Oh My 보름달 Lovely 달 달 보름달...

Vance Joy – Riptide lyrics

I was scared of dentists and the dark I was scared of pretty girls and starting conversations Oh, all my friends are turning green You’re the magician’s assistant in their dreams Oh ooh ooh oooh Oh ooh ooh, And they come unstuck Lady, running down to the riptide Taken away to the dark side I...

Eminem – Kings Never Die lyrics

[Chorus: Gwen Stefani] Here to stay Even when I’m gone When I close my eyes Through the passage of time Kings never die [Verse 1: Eminem] I can hear the drummers drumming And the trumpets, someone’s tryna summon someone, I know something’s coming But I’m running from it to be standing at the summit And...

Junior Byles – A Matter Of Time

Hey Girl You’re feeling real uptight No fun and games for you this friday night Your daddy said You might as well ‘low in school But he pays the bills so don’t you be a fool For you’re a young girl who’s not yet on your own See young girls should not be allowed to...

Soulja Boy – Let’s Go Lyrics

[Intro] Yeah, you already know what’s going on Yeah man, we sipping good, smoking good and we living good, ya dig Soulja, yeah I call up the plug, let’s go [Hook: Soulja Boy] I call up the plug, let’s go I hop in a foreign, let’s go I get out a pint, let’s go I...

George Ezra – Barcelona Lyrics

[Verse 1] Barcelona I still long to hold her once more, oh My boots of leather From Europe I gather you know, know [Chorus] Every time you have to go Shut my eyes and you know I’ll be lying right by your side In Barcelona [Verse 2] A native man sang in a foreign tongue...

Tory Lanez – Blue Jay Season Lyrics

[Intro] Fargo…Estefan Fargo S.T.E Hahaha Yeah…Fargo S.T.E [Verse 1] Yeah, I heard word around town is I’m poppin’ off Bad bitch recline my seat before she top me down Just invested in two choppers and they on me now Bitch all you hear was ‘grr grr’ when I’m hopin’ out Put them bitches in a...

Normandie – Believe

Believe Lyrics by Normandie All your secrets Can you keep them? It’s the poison that you’re holding inside Will you reach out for the cure and face the fight? All your demons Do you fear them? As you scream into the pillow at night Will you reach out for the cure and let it die?...

Original Broadway Cast Recording – In This Corner

Oy, looks like there’s gonna be trouble. Wooey, he don’t know who he’s messin with, uh ah. Ladies, gentlemen, and those who’ve yet to make up your minds In this corner, leanin brown, weighin in a golem made gown. In this corner, here tonight, in the cradle of the bright white lights Hit em in...

Vybz Kartel – Hey Addi

INTRO :: Kartel u know u a go mek mi n u have tingz bcuz u see d same girl weh me hear say u have a drive up inna di car front wah day a d same gal weh mi jus pass up di road nuttn naa keep dung yah so dah gal yah...

Heritage Singers – Be Strong

The wind blows The child wakes The years go The heart breaks The rains come, the castle falls You lose hope The soul cries The fears grow The time flies Life goes on, but through it all Be strong, don’t be afraid You’re not alone in this world Be strong, take courage and fly ‘Cause...

Lucki Eck$ – Witchcraft

Shit keep on swimmin’ on the base You know you got a better chance if you buy it She hit me a tongue She wanna keep me I heard your story when I didn’t know you I tell you bitch to have me and I’ll handle myself How could I let this bitch take everything...

Nick de la Hoyde – Thinking Bout You (ZUZU Remix)

Hey there, unfortunately we don’t have the lyrics of this song named “Nick de la Hoyde – Thinking Bout You (ZUZU Remix)” yet. We do try our best to have all the lyrics you want, but sometimes the lyrics are just not submited to us yet. Do you have the lyrics? Why not submit them!...

Yung Lean – Eye Contact

Eye Contact Lyrics by Yung Lean Pull up in that Bayron goin’ skrt-skrt Everyday shit fuck what you heard-heard I’m so high that I’m flyin’ like a bird-bird All that I know that it is her-her I, I am surfing on the earth I’m a surfer Draped in that Gucci scarf my phone is going...

Bronze Chariot – Lucky Country

Send “Lucky Country” Ringtone to your Cell Sovereignty is no where to be seen Across this burnt land And whittling wheat fields Are still getting no yield When you’re running the country betting on nothing Loot is the saviour for a basket case like this I said like this In the Lucky Country In the...

BTOB – For You

jakku neobakke anbomyeo maeumi neoman garikyeo geojismalcheoreom tteollineun i gibun cheoeumiya wae ijeya natanan geoya gidaryeowassdeon unmyeong gata nae jeonbureul da geolmankeum neomuna sojunghae I feel your heart heart heart hanabuteo yeolkkaji da gunggeumhae nado mollae du nuneul kkok gamassda tteugon hae Make you feel my love love love ije deoneun neo honjaga aniya nae...

Little Mix – Shout Out To My Ex

Hey there, unfortunately we don’t have the lyrics of this song named “Little Mix – Shout Out To My Ex” yet. We do try our best to have all the lyrics you want, but sometimes the lyrics are just not submited to us yet. Do you have the lyrics? Why not submit them! If you...

DNCE – What’s Love Got To Do With It

Hey there, unfortunately we don’t have the lyrics of this song named “DNCE – What’s Love Got To Do With It” yet. We do try our best to have all the lyrics you want, but sometimes the lyrics are just not submited to us yet. Do you have the lyrics? Why not submit them! If...