Pharrell Williams – Runnin’

[Verse 1] Summertime in Virginia was a oven(oven) All the kids eating ice cream with their cousins (cousins) I was studyin’ while you was playing the dozens (dozens) Don’t act like you was there when you wasn’t [Refrain 1] Runnin’ from the man (man) runnin’ from the badge (badge) Don’t act like you was there...

YG – One Time Comin’

[Intro] One time comin’, yeah, put your shoes on nigga The one time comin’ [Hook] Oh, oh shit, oh shit, yeah, the one time comin’ Oh shit, oh shit, oh shit, everybody start runnin’ ‘Cause the one time comin’, yeah, the one time comin’ Oh shit, oh shit, oh shit, everybody start runnin’ [Verse 1]...

Mackenzie Nicole – Deleted

[Intro:] (x4) Yeah (yeah) [Verse 1:] Say what you gotta say, yeah Turn around and run the other way (other way), yeah Read it, read it, yeah you said it That’s the price I gotta pay So keep doin’ what you’re doin’ if it feels right Is that really what it takes to make you...

Nipsey Hussle – County Jail

[Verse 1] Baby on the way then I caught my case I went on the run and gave myself some time to think Sitting in my cell, all I did was pray Call home once a week and tell my people I’m okay Ask me if I’m stressing I say hell naw I’m straight But...

Jae Millz – Feel Alive

Hey there, unfortunately we don’t have the lyrics of this song named “Jae Millz – Feel Alive” yet. We do try our best to have all the lyrics you want, but sometimes the lyrics are just not submited to us yet. Do you have the lyrics? Why not submit them! If you have the lyrics...

SoMo – Do You

Hey there, unfortunately we don’t have the lyrics of this song named “SoMo – Do You” yet. We do try our best to have all the lyrics you want, but sometimes the lyrics are just not submited to us yet. Do you have the lyrics? Why not submit them! If you have the lyrics for...

The Chainsmokers – Closer (feat. Halsey) letras

Hey, I was doing just fine before I met you I drink too much and that’s an issue but I’m okay Hey, you tell your friends it was nice to meet them But I hope I never see them again I know it breaks your heart Moved to the city in a broke down car...

Gucci Mane – Aggressive letras

[Intro] Aggressive Hah, grrr, grrr, grrr Hah, grrrr, it’s Wizzop, grrrr, hah (Zaytoven) [Hook] All this cash got me feeling aggressive All this ice got me feeling aggressive This drop top Rolls is so aggressive It got these hoes getting so aggressive All this ice got me feeling aggressive All this cash got me feeling...

Lauren Alaina – Road Less Traveled letras

Why do you keep on staring? That mirror, mirror, it ain’t fair at all (mmh) Dress sizes can’t define, don’t let the world decide what’s beautiful No You won’t make yourself a name if you follow the rules History gets made when you’re acting a fool So don’t hold it back and just run it...

Oneohtrix Point Never – Animals (Director’s Cut) letras

We sit by the side And observe all the animals I try not to laugh Cause I know It’s the end of us I fry from the heat But the sun Isn’t killing me We run from our death When we cum Are we really free? Primal rage Life in a cage It’s nothing (I...

Bring Me the Horizon – Doomed (At The Royal Albert Hall) (Live) letras

Cut off my wings and come lock me up, Just pull the plug yeah, I’ve had enough. Tear me to pieces, sell me for parts, You’re all vampires so here, You can have my heart (my heart, my heart), You can have my heart (my heart, my heart), You can have my heart (my heart,...

Taylor Gang – Sleep At Night (feat. Wiz Khalifa & Tuki Carter) letras

[Intro: Tuki Carter] Yo what up, what up This is Tuki Toker A.K.A. Tuki Taylor A.K.A. Tuki Carter A.K.A. Taylor Gang Volume 1, all up in your momma living room nigga Yea, you know that, Gang Gang [Verse 1: Tuki Carter] Who time, my time, my time My life is your timeline, look All my...

Pharrell – Runnin’ (From “Hidden Figures”) letras

[Verse 1] Summertime in Virginia was a oven(oven) All the kids eating ice cream with their cousins (cousins) I was studyin’ while you was playing the dozens (dozens) Don’t act like you was there when you wasn’t [Refrain 1] Runnin’ from the man (man) runnin’ from the badge (badge) Don’t act like you was there...

Montana of 300 – Wifin You letras

[Hook] I cut off all my bitches, only thing on my mind is you And whenever I’m hittin’ it, I’m thinkin’ ’bout spending my life with you Swear, while I be pipin’ you Swear, I’m thinkin’ ’bout wifin’ you I make lots of money, but I still make time for you You’re sweeter than honey,...

Young Jeezy – G-Wagon letras

[Intro] Uh, yeah Uh, whoop-whoop, trey Aye this one right here ain’t even about the money bruh Already know, yeah Let’s do this shit one more time on these niggas man Yeah-yeah-yeah-yeah [Hook] Uh, I said I hopped up out that g-wagon Glock got my Balmain jeans sagging Uh, and my wrist look like a...

ItsTheReal – Dave Matthews Bands letras

[Chorus] x2 Disrespectful money Paper keep cuttin’ my hands Countin’ white faces I got Dave Matthews Bands (Bands’ll make her Dancing Nancies) Dave Matthews Bands (Bands’ll make her Dancing Nancies) Dave Matthews Bands [Jeff] Bought a yacht, but I need a lot to park it in Fran Tarkenton, all-over carpeting In a black cardigan, I’m...

High Klassified – Gold (feat. Mick Jenkins) letras

[Chorus] Gold all in our skin Water in our eyes They say melanin is sin I just can’t see why ‘Cause you love our style ‘cause you love our skin ‘Cause you love our food but there ain’t no love within I got gold all in my skin Water in my eyes [Verse 1] Don’t...

Eearz – Showin Love (feat. Slim Jxmmi & Jim Jones) letras

[Intro: Slim Jxmmi] (Ear Drummers) Ay E, we ain’t worried bout no haters this year Sremmlife, E to the streets [Hook: Eearz] Oh they showing all this love, they showing all this love I can’t forget my thugs and all of us is thugs I do this shit for y’all, they showing all this love...

R. Kelly – Home For Christmas (12 Nights Of Christmas Album) letras

I’ll be home for Christmas You can count on me Please have snow and, and mistletoe And presents under the tree Christmas Eve will find you Where the love light gleams I’ll be home for Christmas If only in my dreams Oh Christmas Eve will find me Where the love light gleams Well, I’ll be...

R. Kelly – Mrs. Santa Claus (12 Nights Of Christmas Album) letras

I just came back from a lovely trip along the Milky Way Stopped off at the North Pole to spend a holiday I called on dear old Santa Claus To see what I could see He took me to his workshop And told his plans to me, so [Chorus] You better watch out, you better...

R. Kelly – Once Upon A Time (12 Nights Of Christmas Album) letras

[ INTRO: Ganxta are?dd ] It was a cold night All the homies was kickin it in the g-rides K.O.D. would load in the M-1 O.M.B. had the bass turned up loud E.K.A. had the Uzi Roscoe was holdin the A.K. The phone rang It was the Godfather Givin us another issue We got strapped,...

R. Kelly – It’s Christmas Day (12 Nights Of Christmas Album) letras

Day One Dear Nuala, Thank you very much for your lovely present of a partridge in a pear-tree We’re getting the hang of feeding the partridge now, Although it was difficult at first to win its confidence It bit the mother rather badly on the hand But they’re good friends now and we’re keeping the...

Demi Lovato – Stone Cold (Sub Español) letras

[Demi] Stone cold, stone cold You see me standing, but I’m dying on the floor Stone cold, stone cold Maybe if I don’t cry, I don’t feel anymore Stone cold, baby God knows I tried to feel Happy for you Know that I am redefined And I understand, I’ll take the pain Give me the...

Common – Red Wine (feat. Syd & Elena) letras

[Verse 1: Syd] Red wine time on the couch Happy you agreed to hang out Keep my head in the clouds Keep them old names out your mouth I can make you laugh out loud We the only ones in the house I can help you body wind down Make this bottle disappear right now...

Blac Youngsta – Lil B*tch letras

[Intro] Ay-ay-ay ay nigga-nigga-nigga I go to war with anybody nigga You know fuck nigga 923 beat by wall shit shit, gangsta shit, gang shit If you ain’t gangsta, stay your lil busta ass on the porch Fuck nigga, lil nigga [Hook] Bitch, uh, bitch Aye, Lil bitch Suck my dick And my clique I...

WATSON – Drama letras

[Verse] I see you girl , sitting quietly Act like you don’t know nobody Drinkin drinking thinking You can’t trust nobody I popped like way too many I can’t feel my body I fucked like way to many bitches at this party I don’t wanna talk to them I just wanna talk to you New...

Vic Spencer – Love For Vic letras

I’m the worst rapper yo.. How the worst rapper is the most hated tho? Whatever… Agh Vic Spencer: the worst rapper from Chicago They want me out the city as far as the chi-go But im out here posted on dangerous blocks With niggas that miss school and love slangin’ the Glock Agh Changing the...

Tory Lanez – Time letras

[Verse] Can’t believe I fell in love with her Now I don’t even wanna fuck with her Feel like nothing’s ever enough with her Barely checking to see what’s up with her Cause I had some player traits that I let you take away You said you’ll stay the same and look how you changed...

Tory Lanez – Look No Further letras

[Intro] Woah, woah One more time, one time, one time Woah, woah One more time, one time, one time Yeah, for real look, look [Verse 1] You gotta know I want you I’m tryna be better than Nigga making cars, this girl talkin’ my Letterman Jacket, I pack it up on this motherfucking avenue You...

Run The Jewels – Talk To Me letras

[Verse 1: Killer Mike] We return from the depths of the badland With a gun and a knife in our waistband Went to war with the devil and shaytan He wore a bad toupee and a spray tan So high now, hoping that I land On a Thai stick moving through Thailand On the radio...