Chelsea Cutler – Three Words Away Lyrics

[Verse 1] Driving through the night to see you I don’t care if you don’t care You caught through me like I’m see-through And I see you everywhere [Chorus] I’ve been lying all alone in an empty bed You know what you do to me when you in my head I watch as the place...

Trippie Redd – So Alive Lyrics

That’s my intentions, I had to get off my brain, my plan Doing 200 on the dash on the highway Don’t got no time for no fuckery to my games Migraines, my flames, yeah [Chorus] You give me life, you give me light You give me a reason why I say “Give me time” You...

​CupcakKe – A.U.T.I.S.M Lyrics

[Verse 1] Every kid with autism know that my heart with ’em Rather listen to him than the friends he brought with him Warrior, not a victim, it’s rougher than hard denim Picture bein’ on beat, they call you a off-rhythm Okay, here come anxiety, scared to step in society One shouldn’t be judged of...

Marshmello – Friends/Happier Lyrics

When you say you love me, that make me crazy [Pre-Chorus: Anne-Marie] Don’t go look at me with that look in your eye You really ain’t going away without a fight You can’t be reasoned with, I’m done being polite I’ve told you one, two, three, four, five, six thousand times [Chorus: Anne-Marie] Haven’t I...

Kygo – Happy Now lyrics

We don’t wanna believe it, that it’s all gone Just a matter of minutes, before the sun goes down We’re afraid to admit it, but I know you know, know that We should’ve known better, we kept on trying I just stand now and see it, the fire’s dying out Can’t believe that I see...

James Taylor – Handy Man (Live) Lyrics

Hey girls, gather round Listen to what I’m putting down Hey baby, I’m your handy man I’m not the kind to use a pencil or rule I’m handy with love and I’m no fool I fix broken hearts, I know that I truly can If your broken heart should need repair Then I am the...

Dawn Richard – New breeds Lyrics

Fuck the heels and dress It’s nothing I can do it in a suit yeah Brown liquor I’m a sippa’ I could flip a deal like you do yeah I don’t follow no instructions Imma’ make you do something I am a lion I am a woman Nothing can stop me I do what I...

Chase Atlantic – Rockstar Lyrics

[Verse 1] Chewed up, I’ve been kicking rocks, kicking shit I’ve been rolling up that 8-1, don’t try this Narcotics in my bloodstream, I don’t feel a damn thing Moral of the story: don’t die kids I just want a little when that bass hits Listen to my words: “don’t do this” I’m not insecure,...

Foster The People – Worst Nites Lyrics

[Chorus] All my worst nights are the best times West Coast stealin’ all my shut-eye All my worst nights are the good kind High life filtered through the lo-fi [Verse 1] Startin’ it up after dark Chasin’ thoughts, cruisin’ through Echo Park Joined the vultures eatin’ paradise Gettin’ tilted, yeah, we’ll pay the price (But...

Jay Critch – Hell Is On You Lyrics

[Intro] Aye, Aye [Chorus] Money called in I’ll be up in the morning Money called in best believe that I’m balling You ain’t getting money what the hell is you on? They gonna tell me I got in on my own (Hey!) Smoke on the block with the propane Cookie came from the coast Eleven...

Toro y Moi – Ordinary Pleasure Lyrics

[Intro: Toro y Moi] It’s always the same as always It’s a game that we play No ones safe [Hook: Toro y Moi] Maximize all the pleasure, even with all this weather Think it can make me better Maximize all the pleasure Maximize all this pleasure, even with all this weather Think it can make...

Dave East – No Pork Lyrics

I hid my first .38 behind the socks in my drawer My momma asked me “Why you got a gun? Life Live it You only get one [Verse 1] Make a couple dollars think you cool, until your kids gettin’ followed after school We ain’t never followed rules I just want the crib that got...

Little Mix – Notice lyrics

Tell me you don’t (Tell me you don’t) Tell me you do (Tell me you do) Notice (Tell me, tell me) So, what’s the point of wearing that then if you never notice? Boy, I want you, but I’ma need to fill my sweet tooth I can’t help it, if it ain’t you, uh huh...

​Ariana Grande – thank u, next Lyrics

[Verse 1] Thought I’d end up with Sean But he wasn’t a match Wrote some songs about Ricky Now I listen and laugh Even almost got married And for Pete, I’m so thankful Wish I could say, “Thank you” to Malcolm ‘Cause he was an angel [Pre-Chorus] One taught me love One taught me patience...

Quando Rondo – Unconditional Lyrics

[Intro: Quando Rondo] Pooh, you a fool for this one Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, ay Ooo, Quando Rondo nigga Winners circle [Chorus: Quando Rondo] Unconditional fake love, that’s what they showed me (Showed me) I been grindin’, perfect timin’ on my Rollie (Rollie) EA Sports, I’m in the game ballin’ like Kobe (Kobe)...

Eminem – Symphony In H Lyrics

Better hope you can stay afloat When I take the wind out your sailboat But, I ain’t playing yo! Dope as Shady? And kinda like Beethoven composin’ a symphony of hate So much hate woven into these raps He stitches a bitch, straight sewin’ Shit, I’m beginning to hate clothing I hate overalls cause they...

Eminem – Defense Lyrics

Kelly too This is Bizarre, see you Devil’s Night 2 Bleek, with this heat if you ten deep Then fuck it, it will be ten sleepin’ Don’t muscle with my a land ski Don’t tustle with my hand speed Clutch your burner, bust it and watch your man bleed We ferocious, toast no holsters Approach...

Carly Rae Jepsen – Party For One lyrics

I’m not over this (I’m not over this) But I’m trying Party for one (Hey) If you don’t care about me I’ll just dance for myself Back on my beat I’ll be the one If you don’t care about me (You don’t care that I’m) Making love to myself Back on my beat You don’t...

Bones – HowToRobAGrave Lyrics

[Verse 1: Project Pat] Flip money like flipper Drunk off of liquor Had to get my cup, dog, I’m a big sipper Hand on the trigger Now I’m a killer Hand full of— I’m the drug dealer Filler, clip full of bullets to your liver Sticker, straight eat your face for my dinner Winner, ’cause...

Bones – TellMeSomethingIDontKnow Lyrics

[Chorus: Andy Hull] I didn’t want you to fall like that Didn’t really have time to take it back And I was trying really hard to punish him I didn’t know that, didn’t know that, didn’t know that, didn’t know that I don’t want anyone else to feel like that All I wanted was somebody...

​gnash – Nobody’s Home Lyrics

[Intro] Woah, nobody’s home, I’m all alone Guess I’ll just sit here and stare at my phone When I’m all alone, you don’t even know How bad I’d love to be alone with you [Verse 1] And I could go, put on a hoodie and sweats And then take a walk to coffee, and get...

George Ezra – Hold My Girl (Acoustic) Lyrics

[Verse 1] I’ve been waiting for you To come around and tell me the truth ’Bout everything that you’re going through My girl you’ve got nothing to lose [Pre-Chorus] Cold nights and the Sunday mornings On your way and out of the grey [Chorus] I’ve got time, I’ve got love Got confidence you’ll rise above...

Ruth B. – Crave Lyrics

Tell me, does it kill you, everything that we could be? [Verse 1] Been a couple months since I told you “hit the road” You’re a stranger now, but that’s how it always goes Remember when you told me it was you and me for life? I tried to forget ’cause that was my favourite...

Vince Staples – Tweakin’ Lyrics

[Intro: Buddy] This for the ones (Never had none and never been bought) Live by the gun (Dad got a gun, rifle sun) Grind for the Ghost ([?]) Slide for the cross ([?]) [Verse 1: Vince Staples] Wild hunt in the world, bounty [?] Never checks, never count I suggest you [?] I’m the [?]...

NAV – Know Me Lyrics

[Verse 1] Balenci (hmm), shoe size on my toe They know me (hmm), everywhere I go Codeine (hmm), double cup make her toast Got rackies, getting bags coast to coast Elliot lit my wrist up Diamond rings cover my fist up After she suck my dick (what), she get kicked out, get kicked up I...

Yung Lean – Silicon Wings Lyrics

[Intro] I see you, I see you, I see you (X stacks, x, killer, killer) [Hook] Killer instincts, stacks up, silicon wings Insects skin, red blood on my tears Inject sins, all my boys take a win Evil magic in my veins wearing thin I can’t do 100 stacks before my day begins Purple kush...

Katy Perry – Waving Through A Window Lyrics

When you’re falling in a forest and there’s nobody around Do you ever really crash, or even make a sound? Waving, waving, whoa-oh, whoa-oh-oh-oh When you’re falling in a forest and there’s nobody around Do you ever really crash, or even make a sound? ‘Cause I’m tap, tap, tapping on the glass I’m waving through...

King Princess – Pussy Is God Lyrics

Your pussy is God and I love it Can you kiss me real hard, make me wanna it I think star signs mean nothing But I know you feel right so I’m coming They say it gets hard when you’re getting up Knocked down from some other love [?] Their best wasn’t good enough And...

Ariana Grande – The Wizard And I Lyrics

And with all his Wizard wisdom By my looks, he won’t be blinded Do you think the Wizard is dumb? And so it will be For the rest of my life And I’ll want nothing else till I die Held in such high esteem When people see me, they will scream For half of Oz’s...

Mac Miller – Save Me Lyrics

Still can’t seem to figure out What happens in my head The thought alone is gonna kill me Sick of living with this doubt The pistol in my hand I can end it all before the morning The summertime always go come around I’ll be waiting for another smile, yeah Let my feet off the...